Alla inlägg den 6 juli 2009

Av obers - 6 juli 2009 22:57

Idag var jag vid sparrsjön med carro och jimmy. Jag hoppas att jag har stavat jimmy rätt :) :) :) Det var skitvarmt i vattnet, okej kanske inte skitvarmt men det var varmt.

I övermorgon är det dags för hästveda marknad. Ska va där i någar timmar med min kompis Johan och när min mamma har kommit till hästveda ska jag gå en runda med henne. Det lär nog bli en del karusellåk. Om man skulle kunnat så skulle jag köpa ett åkband :)  Om det är någon som ska till hästveda marknad hade det varit kul om ni skrev det i en komenter :) :) :) Hade tänkt att såva hoss min farmor och farfar under hästveda marknad. Det ska bli kul.

Imorgon bitti ska jag klippa mig. Oj vad det ska bli skönt av bli av med lite hår. Om någon skulle läsa detta inlägg  innan klockan kvart i tio imorgon så skulle det vara kul om ni kunde ge mig några tips på hur jag ska klippa mig.

Nu hör jag en liten röst säga :Kevin du är trött du måste såva, såv nu Kevin såv! Jaha godnatt då :) :) :) 

Presentation

Omröstning

digitala trummor eller vanliga
 digitala
 vanliga
 inget av dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards