Alla inlägg den 5 juli 2009

Av obers - 5 juli 2009 22:01

Igår var jag och fabian på stan.Först gick vi en runda i gallerian och sen till intersport. Där var en jättestor sparkcyckel :) :) :) Efter det gick vi till korverik och handlade mat. Jag tog en liten kebabtallrik och fabbe tog en kebab i bröd mmmm vad det var gott :) :) :) När vi kom hem hade vi vattenkrig. Mitt vapen var en blommspruta hehe. Sen när jag var typ rätt så blöt tänkte jag att det fick bli ett slut på detta hehe så jag låste ut alla vapen på balkongen.

Av obers - 5 juli 2009 09:57

Tja iförrgår va jag med Fabian. Det var skitkul. Vi var på kristianstadsdagarna.Det var inte så många roliga karuseller. Jag och fabbe körde dom radiostyrda bilarna och en åkte en karusell som snurrade skitmycket.Vi käkade också där. Min mamma och pappa åt någon sorts kinamat fast jag och fabbe åt från pastaking mmmm. Efter vi hade käkat åkte jag och fabbe den karusellen som snurrade så mycket. På hemvägen mådde jag jätteilla. När mitt illamående hade släppt stack jag och fabbe till västerskolan. När vi hade gått en bit såg vi en helskum gubbe som bara satt på en bänk och sov. Han var nog lite trött :) :) :) 

Presentation

Omröstning

digitala trummor eller vanliga
 digitala
 vanliga
 inget av dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards