Alla inlägg den 26 juni 2009

Av obers - 26 juni 2009 20:00

Det var bonden Jönsson som var på krogen en kväll och tog sig några drinkar. Just när han fått in en ny drink kände han att han var tvungen att krama svampen. Snål som han var, så var han rädd att någon skulle sno hans drink, så han tog upp en lapp ur fickan och skrev:
- Jag har spottat i glaset.
Han lade lappen vid sitt glas och gick sedan för att uträtta sitt ärende. När han var färdig återvände han till sin plats och såg till sin stora förtjusning att glaset fortfarande var fullt. Men när han kom fram till baren såg han att det låg en lapp till vid glaset där det stod:
- Jag har också spottat i glaset!

Av obers - 26 juni 2009 19:58

Det hade varit julgransplundring hemma hos handlare Knutsson. Hela tillställningen hade varit mycket "blöt" och många av gästerna somnade rätt snart. Handlaren som var en förståndig man, höll sig dock så pass nykter att han med jämna mellanrum kunde gå ett varv i sitt hus. Det var vid ett av de här varven, han upptäckte en av de mest överförfriskade gästerna komma framkrypande bakom julgranen.
Han utbrister:
- Var fan har du varit?
- Jag har bara varit ute i skogen och skitit...

Typ

Av obers - 26 juni 2009 19:48

Idag ska jag till moster och Jonas. Sen ska vi på konsert. Jag tror att det va i typ Glimåkra. Det ska bli skitkul. Kanske lägger in några bilder sen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

digitala trummor eller vanliga
 digitala
 vanliga
 inget av dom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards